Monday, September 7, 2009

PENGKHIANAT NEGARA WAJIB DITEMBAK SAMPAI MATI

Ketua kampung bantu pendatang dapat MyKad akan dipecat

TUARAN: Tindakan undang-undang akan diambil termasuk menamatkan perkhidmatan ketua kampung yang didapati terbabit membantu dan mempermudahkan pendatang asing tanpa izin mendapatkan MyKad di Sabah.

Menteri Kerajaan Tempatan dan Perumahan negeri, Datuk Hajiji Noor, berkata MyKad adalah hak istimewa rakyat Malaysia dan tidak layak dimiliki pendatang tanpa izin.
– BERNAMA

Hello Pak Menteri,

Inilah dia pengkhianat Negara sebenarnya. Tak kan lah setakat menamatkan perkhidmatan sahaja. Mereka mereka yang terlibat WAJIB di hukum TEMBAK SAMPAI MATI. Mereka inilah golongan sebenar PENGKHIANAT NEGARA yang sanggup menjual bangsa dan Negara semata mata kerana WANG RINGGIT dan SEDIKIT KUASA. Tapi tak apa, sebab Sabah dah dapat apa yang diperlukan dari segi kewangan dan prasana daripada Kerajaan Persekutuan bagi mentadbir Negeri Di Bawah Bayu secara sendiri selepas PRU 13 nanti. Mengenang apa yang sedang terjadi kepada Bangsa Melayu di Semenanjung, Pakteh ucapkan selamat sejahtera dan jagalah Negeri Pak Menteri sebaik baiknya seperti mana Lee Kuan Yew mendapat Singapura. Cuma Pakteh harapkan Pak Menteri doakan agar Bangsa Melayu di Semenanjung terselamat daripada mereka mereka yang zalim kepada Ugama dan Bangsanya sendiri.

1 comment:

  1. adakah ketua kg itu terlalu baik hati?
    atau adakah pedatang2 ni semakin kaya kat tempat kita??
    mampu pulak mereka suap si mamat ketua kg?
    hmmmmm....makes me wonder.

    ReplyDelete