Sunday, March 7, 2010

PAKATAN WILL WIN BIG IN PRU 13

SHAH ALAM, March 7 — By Neville Spykerman | The

SHAH ALAM, March 7 — Veteran opposition leader Lim Kit Siang today predicted the Pakatan Rakyat will have an easier time at the next general election if the government jails Datuk Seri Anwar Ibrahim for sodomy.

Hello LKS ~ Bapa Komunis Malaysia

1. Sila beritahu Karpal Singh, dan rakan rakan laian didalam DAP supaya berhenti daripada sifat hipokrit peringkat paling jijik. Kamu mengetahui sejak 1997 tabiat kotor Anwar. Kalian sengaja mengadakan cerita dan menghuru harakan negera tercinta ini demi kebencian kamu yang teramat tinggi kepada Islam dan Bangsa Melayu.

2. Kenyataan kamu adalah benar. Semua orang yang waras, sedar bahawa kamu memerlukan ramai Melayu seperti Anwar untuk menjadikan agenda kamu didalam mengambil alih pemerintahan Malaysia. Kamu amat memerlukan Anwar sebagai kuda tunggangan yang paling starategik. Kami juga tahu kamu akan membiarkan Anwar didalam penjara selepas kamu berjaya ke Putrajaya.

3. Kamu juga harus sedar, bahawa kemenangan tidak dirancang PKR pada PRU 12 ada hikmahnya. Majority kami Melayu telah sedar siapa kamu kaum pelampau daripada masyarakat Cina dan India, Ini terbukti dengan kata kata dan tindakan kamu yang tidak mengambarkan kamu yang sebenarnya sebelum PRU 12.

4. Adakah kamu terlalu bodoh dan angkuh dan mempercayainya bahawa kami akan memberikan tanah air ini kepada kamu dengan begitu sahaja dengan berlandaskan putar belit kamu seoalah olah Malaysia begitu jauh ketinggalan didalam bidang maklumat?.

5. Ia. Kamu dan gerombolan kamu amat memerlukan manusia bermasaalah maruah seperti Anwar.

6. Tapi yang pasti kami akan lebih aggressive didalam mempastikan kamu dan idiologi terkutuk kamu tidak akan mendapat tempat di Tanah Melayu selepas PRU 13.

No comments:

Post a Comment