Monday, August 29, 2011

PAS sebuah parti ISLAM??

Disepanjang bulan Ramadhan 2011, segala puji kehadrat Allah s.w.t yang Maha Mengetahui begitu sekali telah meleraikan sedikit demi sedikit alam kepura puraan dan delusion kepimpinan PAS dan memberi peluang kepada kita untuk memikirkannya sejenak.

Secara ringkas kecelaruan ini yang diantara nya:-

1. Orang No. 2 PAS ( kenapa manusia yang menghampiri zina dan rendah moral ini terpilih jadi NO. 2 yer?? sekali lagi biarlah pujian kenapa itu kita serahkan kepada Allah s.w.t)

a.memburukkan bagaimana kewujudan Lagu Kebangsaan
b.menidakkan sumbangan Tunku dan Dato Onn didalam memperjuangkan kemeredekaan.
c.menghalalkan darah 25 orang melayu islam dan keluarga mereka apabila mereka menjadi mangsa nafsu komunis di Balai Polis Bukit Kepong.

semata mata bencikan UMNO.

Kononnya UMNO dan keturunannya adalah jahat,hina, ahli neraka dan segala gala galanya yang buruk.

Pada pendapat saya, ini semua adalah kerana peranan belakang tabir yang dimainkan oleh DAP bagi mendapatkan semula sokongan Melayu kepada perjuangan mereka untuk menawan Tanah Melayu.

Teori Konspirasi

Sokongan Melayu L (Liberal, Lembam, Lembu) mula merendah akibat daripada tindakan Lim Guan Eng yang menidakkan hak Melayu dan seterusnya menyerang dengan menghalau Melayu daripada kawasan kawasan Melayu di Pulau Pinang secara terancang. Paling jelas, dengan merampas kawasan Melayu atas nama pembangunan, dan membangunkan unit unit hartanah yang bernilai jutaan ringgit yang menjadikan Melayu Normal dan Melayu L tak mungkin memilikinya.

Untuk itu mereka memerlukan satu PERKARA besar untuk membolehkan mata mata Melayu L melihat KONONNYA "KEIKHLASAN DAP" didalam memperjuangkan demokrasi, keterlusan, hak asasi.

Jadi Mat Sapu Bini Orang dijadikan kaldai untuk provok isu isu national seperti ini (yang mana selama 60 tahun lebih orang sudah maklum akan fakta sejarahnya). Surat khabar / Media Elektronik Utama akan pick up isu ini dan seterusnya menjadi panas.

Seperti yang dijangka, Karpal Singh pada hari ini membedal Mat Sapu Bini Orang dan mempertahan kan fakta yang sepatutnya tidak patus dijadikan isu oleh Mat Sapu Bini Orang.

Jadi DAP akan dilihat sebuah parti yang berjalan diatas landasan, yang kalau boleh dipendekkan BERJUANG ATAS NAMA KEBENARAN" iaitu MANA YANG BENAR DISOKONG, MANA YANG SALAH DIBANGKANG.

Sedangkan pada realitinya DAP parti yang anti ISlAM dan MELAYU dan ini adalah perkataan yang keluar sendiri daripada mulut kepimpinan DAP dan majoriti kaum Cina di MALAYSIA ini.

No comments:

Post a Comment